viernes, septiembre 08, 2006


















A purchase from The Black Apple { Sampler + Paper dolls }


















A gift from Egg Press. They are amazing!

*************************************************

Jugando con Hilos magazine: www.jugandoconhilos.com/magazine.
A project by Anabel, with collaborations by artist, designers... including me!
The first online arts&crafts magazine in Spain. And the cutest online magazine in the world, believe me.
Coming soon! (^.^)

*************************************************

Happy costumers: here & here. Thank you, girls! :)

8 Comments:

Blogger Majeak Ann said...

Todo suena super fantástico, estoy emocionada por ver lo de la revista, que cosas lindas has hecho Lucía, y que bien se siente cuando tus clientes sonríen al recibirlos!
gracias por tus palabras,
beso y abrazo!
-Marjorie

7:07 p. m.  
Blogger Unknown said...

Gracias, Marjorie! No me cabe duda de que tus futuros clientes también sonreirán al recibir cualquiera de tus adorables creaciones.
xoxo

8:05 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

I can't wait to see the online magazine! If it features anything by you, then it must be fantastic :D

8:53 a. m.  
Blogger Unknown said...

Come on! That´s not true! You make me feel so self-conscious...but thanks!

1:06 p. m.  
Blogger Anabel said...

:-)

2:10 p. m.  
Blogger Natascha Rosenberg said...

Qué bonito todo! La verdad es que los de Egg Press hacen cosas preciosas. Va a estar muy bien el online Magazine!

12:46 p. m.  
Blogger Beatriz said...

:$ Gracias a tí.

8:46 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Muy muy muy lindo!!!

11:14 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home